سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

مرد ۴۰ ساله که عامل ۳ انفجار در کوچه بهار شهرستان مشهد بود، دستگیر شد و انگیزه‌اش را از این کار انتقام‌گیری از صاحبخانه برسر ارثیه اعلام کرد.

انفجار

از ابتداي امسال 3 انفجار در خيابان بهار شهرستان مشهد به پليس گزارش شد. آخرين مورد ساعت 23:47 بيست‌وهشتم خرداد امسال رخ داد كه اشخاص ناشناسي بمب دست‌سازي‌ را در پشت پنجره خانه‌اي منفجر كردند. در بررسي‌هاي پليسي مشخص شد كه در هر سه مورد سرنشينان خودروي پرايدي اقدام به گذاشتن بمب دستي كرده‌اند. در ادامه تحقيقات فردي كه بمب در پشت پنجره خانه‌اش منفجر شده بود، عامل اين انفجار را دامادش معرفي كرد.

اما در جريان تحقيقات مشخص شد كه داماد شاكي بي‌گناه است و در اين كار نقشي نداشته است. در اين ميان مأموران پليس امنيت مشهد شواهدي به‌دست آوردند كه نشان مي‌داد باجناق شاكي در اين حادثه نقش دارد. به اين ترتيب كارآگاهان وارد عمل شده و مرد 40ساله را دستگير كردند. متهم ابتدا منكر ماجرا بود اما زماني كه با مدارك پليسي مواجه شد لب به اعتراف گشود. او در اين خصوص گفت: به‌خاطر اختلاف بر سر ارثي كه همسرم با خانواده‌اش داشت تصميم گرفتم كه دست به اين انتقام‌جويي بزنم. به همين دليل با كمك يكي از دوستانم اين كار را انجام داديم.

سردار بهمن اميري مقدم، فرمانده انتظامي خراسان رضوي با اعلام اين خبر به آنا گفت: در ادامه بررسي‌ها با كمك مأموران پليس امنيت استان، همدست 31ساله اين مرد را نيز دستگير كردند و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 338490

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha